Asystentka biura – odpowiedzialna jest za organizację pracy kancelarii. Do jej zadań należy obsługa bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie kalendarza spotkań, rozpraw i terminów procesowych, ewidencja spraw w toku, terminowy przepływ dokumentacji oraz korespondencji, archiwizacja dokumentów, kontakt z sądami i organami administracyjnymi. Pośredniczy w kontaktach pomiędzy prawnikami, a klientami. Dba o estetykę i zaopatrzenie kancelarii w artykuły biurowe oraz inne potrzebne wyposażenie.
Absolwentka studiów administracyjnych na Wydziale Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w biurach i urzędach.
Uwielbia zajmować się renowacją starych mebli. Do jej hobby należy również e-sport oraz gry komputerowe, którymi interesuje się już od 15 lat. Lubi poznawać inne kultury, zwiedziła już ponad 20 krajów. Ciepłe wieczory spędza na bieganiu lub spacerach w otoczeniu przyrody, a w okresie zimowym zanurza się w książkach.